Ulotki, banery, billboardy i słupy ogłoszeniowe – wszystkie z wymienionych zagadnień to doskonale nam znane formy reklamy. Jednak czy są one pozytywnie odbierane przez potencjalnych klientów Twojej firmy? Nie ulega wątpliwości, że na przełomie ostatnich lat promocja offline przybrała dość agresywną formę – wolne od krzykliwych haseł pozostały już tylko łąki i lasy. Czy zatem reklama, która kojarzy się źle, mogłaby być skuteczna? A może warto pomyśleć o nowym rozwiązaniu, które miałoby większe szanse na pozytywny odbiór? Na ratunek przychodzą balony lateksowe, które, choć kojarzą się bardziej z imprezą urodzinową, niż z biznesem, mogą być wspaniałą formą promocji Twojej firmy.
Zwracaj uwagę na swoją usługę
Spróbuj postawić się na miejscu Twojego potencjalnego klienta. Ile razy w życiu zdarzyło Ci się iść przez miasto i dostać do ręki ulotkę? Zapewne co najmniej kilkadziesiąt. Czy kiedykolwiek zainteresowała Cię ona na tyle, żebyś dokładnie zapoznał się z jej treścią? A może wspomniana reklama trafiała do kosza, zanim w ogóle zdążyłeś zerknąć na nazwę promowanej marki? To brzmi jak marnowanie budżetu. Pieniądze, które tamta firma przeznaczyła na produkcję ulotek, mogła ulokować w zupełnie innym, bardziej atrakcyjnym produkcie.
Buduj pozytywne skojarzenia
Teraz natomiast wyobraź sobie, że jesteś na spacerze z dzieckiem. Przechadzacie się pobliskim deptakiem i widzicie osobę, która rozdaje balony. Twój milusiński momentalnie zwraca uwagę na kolorowy gadżet i robi wszystko, żeby go dostać. Przez to i Ty zaczynasz skupiać się na balonie, a to oznacza, że efekt został osiągnięty. Taka forma reklamy firmy bez wątpienia budzi pozytywne skojarzenia potencjalnego klienta.
Poznaj zalety balonów lateksowych
Jeśli uznałeś, że w tym, co czytasz, jest sporo racji, zapewne zacząłeś się zastanawiać nad zamówieniem balonów dla Twojej firmy. Być może przygotowujesz się do jakiegoś ważnego wydarzenia? W tej sytuacji z całą pewnością będzie to dobry pomysł! W związku z tym przygotowaliśmy listę dodatkowych zalet tego rodzaju promocji, żeby rozwiać Twoje wszelkie wątpliwości.
- Możliwość stworzenia własnej wizualizacji – wybierając balony lateksowe możesz być pewien, że będziesz w stanie zrealizować dosłownie każdy wymarzony projekt. Na przykład Grupa Luxpol, zajmująca się produkcją tego typu gadżetów, oferuje połączenie aż ośmiu kolorów na jednym balonie! Jeśli jesteś ciekaw, w jaki sposób odbywa się proces barwienia balonów, koniecznie zajrzyj na ich stronę: https://grupaluxpol.pl/balony-lateksowe-sitodruk. To, wbrew pozorom, stosunkowo prosty proces, dzięki któremu osiągniesz naprawdę wyjątkowy efekt.
- Samodzielny wybór rozmiaru – choć wydawać by się mogło, że wielkość balonów z reguły drastycznie się nie różni, prawda wygląda zupełnie inaczej. Drukarnie mogą bowiem wyprodukować balony mające nawet 90 cm wysokości! Jeśli zatem chcesz się wyróżnić na tle innych firm lub, po prostu, pragniesz przyciągnąć do siebie jak największą liczbę zaciekawionych osób, zdecydowanie powinieneś postawić na ten rodzaj promocji.
- Szybkie terminy realizacji – być może za miesiąc organizujesz imprezę mającą na celu reklamowanie swoich usług, a dopiero dziś przypomniałeś sobie o możliwości kupna balonów lateksowych. Choć pozornie brzmi to jak problem, naprawdę nie masz się czym martwić – produkcja balonów lateksowych zajmuje bowiem od 5 do 8 dni! Dokładny termin realizacji jest natomiast zależny od ilości wybranych kolorów.
Zwróć uwagę na estetykę
Mimo że omawiana przez nas forma reklamy daje nam nieskończenie wiele możliwości, pamiętaj, żeby nie przesadzić. Balony lateksowe wyprodukowane w celu promocji Twojej firmy powinny spełniać kilka kryteriów, które zapewnią Ci gwarantowany efekt. Poniżej znajdziesz kilka przydatnych informacji:
- Postaw na jakość – pamiętaj, że projekt balonów lateksowych musi być przede wszystkim czytelny. Postaw zatem na wysoką jakość drukowanych grafik; dzięki temu zyskasz pewność, że Twój przekaz zostanie poprawnie odczytany przez potencjalnego klienta.
- Dobrze dobieraj kolory – logicznym jest, że czarny tekst na białym balonie będzie lepiej widoczny, niż pomarańczowy tekst na czerwonym balonie.
- Wybieraj neutralne grafiki – jeśli masz zamiar promować określone wydarzenie (na przykład imprezę reklamującą Twój najnowszy projekt), staraj się unikać grafik i haseł dotyczących wyłącznie tego eventu. Dzięki temu, kiedy nie rozdasz wszystkich balonów, będziesz mógł je wykorzystać przy innej okazji.
Wybierz dobrze
Pamiętaj również o wybraniu sprawdzonej drukarni – to niezwykle ważne, jeśli chcesz uniknąć kompromitacji. Różne rzeczy mogą się zdarzyć, a, niestety, nie na każdą z nich masz wpływ. Wyobraź sobie, że w trakcie trwania imprezy wyciągasz balony. Orientujesz się jednak, że gadżet całkowicie wyblakł. Skutkuje to brakiem czytelności przekazu i… kompletną klęską wizerunkową. Zespół doświadczonych specjalistów z całą pewnością zwróci uwagę na świetną jakość balonów lateksowych – dzięki temu Twoja reklama odniesie sukces.